Bodrum'da 72 üreticiden 55 ton yeşil mandalin alındı
Bodrum Mandalini'nin değerinin artırılması için yapılan çalışmalar sonuç vermeye devam ediyor. Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü, coğrafi işaretli, kendine has kokusu ve aromasıyla öne çıkan Bodrum Mandalini'nin erken hasadıyla üreticiye katkı sağlamak için başlattığı çalışmaları sürdürüyor.
Bodrum Belediyesi Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü koordinesinde Park ve Bahçeler ile Destek Hizmetler müdürlüklerinin de destek verdiği çalışmalarda hasadı yapılan Yeşil Bodrum Mandalinleri bahçelerden toplanarak Herodot Kültür Merkezi’ndeki kapalı fuar alanında toplandı. Burada palet sistemine göre yerleştirilen Yeşil Bodrum Mandalinleri, tırlara yüklenerek ürünlerin işleneceği Denizli’deki meyve suyu fabrikasına sevk edildi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret