- Haberler
- Kültür Sanat
- Bodrum'da 7. Acı Ot Festivali binlerce kişiyi ağırladı
Bodrum'da 7. Acı Ot Festivali binlerce kişiyi ağırladı
Muğla'nın Bodrum ilçesinde bu yıl 7'nci kez düzenlenen Acı Ot Festivali binlerce kişiyi ağırladı.
Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı'da otun, kültürün, mutfağın en önemli değeri olduğunu kaydetti. Doğadan toplanan şifalı otların misafirlere tanıtıldığını ve ikram edildiğini dile getiren Sırmalı, "Bu kültürün yaşatılması çok çok önemli. Bodrum ilçemiz hem tarihiyle, deniziyle olduğu kadar doğasıyla ve doğanın sunduğu şifalı bitkileriyle de çok önemli. Bölgemizdeki şifalı otların tanıtılması, özellikle bu anlamda da Bodrum'un güzel bir şifa ve lezzet destinasyonu olması için bu etkinliklerin çok çok önemli olduğunu düşünüyoruz." ifadesini kullandı. Girişi ücretsiz olan festival akşam şarkıcı Suzan Kardeş'in vereceği konserle sona erecek.
Bakmadan Geçme