- Haberler
- Kültür Sanat
- Bodrum'da 7. Acı Ot Festivali binlerce kişiyi ağırladı
Bodrum'da 7. Acı Ot Festivali binlerce kişiyi ağırladı
Muğla'nın Bodrum ilçesinde bu yıl 7'nci kez düzenlenen Acı Ot Festivali binlerce kişiyi ağırladı.
Akbıyık, gazetecilere, Muğla ve Bodrum'un yeryüzü cenneti olduğunu, burada sadece dünyanın en güzel denizi, güneşi, doğasının değil, aynı zamanda da envaiçeşit, birçok derde şifa olan otlarının olduğunu ifade etti.
Turizmi 12 aya yaymaya çalıştıklarını anlatan Akbıyık, "Sadece denize, kuma, güneşe sıkışmasın istiyoruz. Bodrum gastronomisiyle, spor turizmiyle, sağlık turizmiyle ve acı otlarıyla, mandalinasıyla meşhur yeryüzü cenneti, dünyanın turizm merkezlerinden birisi. Festivale 100 bin kişinin katılmasını bekliyoruz. Artık dünya doğaya dönüyor. Ekolojimiz maalesef bozuluyor. Bu küreselleşen dünyada otlarımıza sahip çıkmamız, çevremize sahip çıkmamız önemli. Herkes ota, doğaya dönsün istiyoruz." diye konuştu.
Bakmadan Geçme