Bodrum'da 47'si Demokrat Parti'den 50 Kişi İYİ Parti'ye Geçti
İYİ Parti Muğla İl Başkanı Davut Cumhur Akmeşe, Bodrum'da düzenlenen toplu katılım ve iftar programında 50 kişinin partiye üye olduğunu açıkladı. Katılımcıların 47'sinin Demokrat Parti'den olduğu bildirildi.
Akmeşe, Bodrum İlçe Teşkilatı’nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen programın birlik ve beraberlik mesajı verdiğini belirterek, katılımın partinin ilçedeki teşkilat gücünü artırdığını vurguladı.
İftar programına Müsavat Dervişoğlu telekonferans yöntemiyle katıldı. Genel Başkan Dervişoğlu’nun teşkilat mensuplarına hitap ettiği, özellikle yeni üyelere yönelik mesajlarının moral ve motivasyon sağladığı ifade edildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'