Bodrum'da 47'si Demokrat Parti'den 50 Kişi İYİ Parti'ye Geçti
İYİ Parti Muğla İl Başkanı Davut Cumhur Akmeşe, Bodrum'da düzenlenen toplu katılım ve iftar programında 50 kişinin partiye üye olduğunu açıkladı. Katılımcıların 47'sinin Demokrat Parti'den olduğu bildirildi.
İYİ Parti Muğla İl Başkanı Akmeşe, yaptığı yazılı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Dün akşam Bodrum İlçe Teşkilatımızın ev sahipliğinde, birlik ve beraberliğimizi pekiştiren anlamlı bir toplu katılım ve iftar programı gerçekleştirilmiştir. Program kapsamında, 47’si Demokrat Parti’den olmak üzere toplam 50 kıymetli vatandaşımız partimize katılım sağlamıştır. Bu güçlü katılım, teşkilatımızın Bodrum’da her geçen gün daha da büyüdüğünün ve milletimizin partimize olan güveninin açık bir göstergesidir.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’