Bodrum'da 2025 yılının son muhtarlar toplantısı gerçekleşti
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci öncülüğünde düzenlenen yılın son muhtarlar toplantısı, Herodot Kültür Merkezi'nde geniş bir katılımla yapıldı. Toplantıda, 2025 yılında gerçekleştirilen çalışmalar değerlendirilirken 2026 yılı hedefleri de paylaşıldı.
Bodrum Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü tarafından organize edilen toplantıya Başkan Mandalinci’nin yanı sıra; Muğla Büyükşehir Belediyesi İlçe Hizmetleri 1. Bölge Dairesi Başkanı, kurum yetkilileri, Bodrum Muhtarlar Birliği Derneği Başkanı, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, meclis üyeleri ve mahalle muhtarları katıldı.
-
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci
-
yılın son muhtarlar toplantısı
-
2026 yılı hedefleri
-
Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’