Bodrum'da 2025 yılının son muhtarlar toplantısı gerçekleşti
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci öncülüğünde düzenlenen yılın son muhtarlar toplantısı, Herodot Kültür Merkezi'nde geniş bir katılımla yapıldı. Toplantıda, 2025 yılında gerçekleştirilen çalışmalar değerlendirilirken 2026 yılı hedefleri de paylaşıldı.
Toplantı boyunca mahalle muhtarları; altyapı ve üstyapı çalışmaları, temizlik hizmetleri, kaçak yapılaşma ile mücadele, pazar yerlerinin durumu ve çevre düzenlemeleri gibi konulardaki talep ve önerilerini dile getirdi. Muhtarlardan gelen talepleri tek tek not alan Başkan Mandalinci, çözüm noktasında ilgili birim müdürleri ve başkan yardımcılarına talimat verdi.
-
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci
-
yılın son muhtarlar toplantısı
-
2026 yılı hedefleri
-
Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’