Bodrum Belediyesi'nin çevre kirliliğiyle mücadelesi devam ediyor
Bodrum'da doğaya gelişigüzel atılan atıklara karşı belediye ekiplerinin mücadelesi aralıksız sürüyor.
Denetim ve temizlik çalışmaları sırasında çöplerin içerisinden çıkan fatura, garanti belgesi ve benzeri evraklar üzerinden çevreyi kirletenler tespit ediliyor. Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, bu tespitleri Zabıta ekiplerine bildirerek gerekli cezai işlemlerin uygulanmasını sağlıyor.
Temizlik İşleri Müdürlüğü yetkilileri, bahçe atıklarının yalnızca belirlenen günlerde ve poşetlenerek çıkarılması gerektiğini, aksi halde ekiplerin temizlik çalışmalarında zorlandığını belirtti. Atıklarını poşetlemeden ve gününde çıkarmayanlara yönelik cezai işlem uygulandığı da ayrıca ifade edildi.
-
Bodrum Belediyesi
-
temizlik işleri müdürlüğü ekipleri
-
kaçak ve izinsiz dökülen çöpler
-
temizlik çalışması
Bakmadan Geçme