Bodrum Belediyesi'nin çevre kirliliğiyle mücadelesi devam ediyor
Bodrum'da doğaya gelişigüzel atılan atıklara karşı belediye ekiplerinin mücadelesi aralıksız sürüyor.
Öte yandan ekipler, Bitez sahilinde yağışlar sonrası derelerden denize taşınan ve fırtınayla birlikte yeniden karaya vuran yoğun çöp ve atıkları da kapsamlı bir şekilde temizledi. Sahil hattındaki temizlik çalışmalarının, hava şartlarının uygun olduğu zamanlarda diğer sahillerde de devam edeceği bildirildi.
"Bu doğa hepimizin" mesajıyla yapılan çağrıda, çevre kirliliğinin yalnızca bir görüntü sorunu olmadığı; toprağı, suyu, canlı yaşamını ve geleceği tehdit eden ciddi bir problem olduğuna dikkat çekildi. Bodrum Belediyesi yetkilileri, vatandaşları daha duyarlı olmaya davet ederken, gördükleri olumsuzlukları da belediyeye bildirmelerini istedi.
-
Bodrum Belediyesi
-
temizlik işleri müdürlüğü ekipleri
-
kaçak ve izinsiz dökülen çöpler
-
temizlik çalışması
Bakmadan Geçme