Beyaza Bürünen Muğla'da Yollar Ulaşıma Açıldı
Muğla Büyükşehir Belediyesi il genelinde devam eden kar yağışlarına 21 araç ve 36 personelle müdahale ederek yolları ulaşıma açtı.
Başkan Aras; “ Büyükşehir ekipleri yoğun kar yağışı sonrası 7/24 görev başında”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras il genelinde ekili olan kar yağışları sonrasında kapanan yolların Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından açıldığını ve vatandaşlarının mağdur olmaması için çalıştığını belirtti.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı