Bayramda tatlı tüketimi artarken, Muğla'da çikolata ve şekerlemelere dev denetim
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Ramazan Bayramı öncesi, şekerleme, çikolata ve tatlı üretim ve satış yerlerinde denetimlerini sürdürüyor. 5996 sayılı 'Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu' kapsamında gerçekleştirilen denetimlerin amacı, güvenilir olmayan ürünlerin piyasaya sürülmesini engellemek ve tüketicilerin sağlığını korumaktır.
Bakanlığımızın 81 ile gönderdiği talimat ile Ramazan Bayramı öncesinde de her zaman olduğu gibi güvenilir gıda sağlamak için çalışmalarına devam ediyor. Denetimler, tüketicilerin sağlığını korumaya yönelik büyük bir önem taşıyor ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından aralıksız bir şekilde yürütülüyor.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı