Başkan Aras, yoğun yağışlar sonrası tüm ekipleri sahaya sevk etti
Muğla Büyükşehir Belediyesi, il genelinde etkili olan aşırı yağışlar nedeniyle gece boyunca sahada görev yaparak gerekli müdahaleleri gerçekleştirdi. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın talimatıyla ekipler teyakkuz halinde çalışırken, Genel Sekreter Tayfun Yılmaz ekiplerin sevk ve idaresini sahadan koordine etti.
Genel Sekreter Yılmaz, "Vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğini her zaman olduğu gibi bu süreçte de önceliğimiz olarak ele aldık. Son 5 yılın en yoğun yağışlarının yaşandığı bu süreçte, Ahmet Başkanımızın talimatları doğrultusunda ekiplerimiz yağışların etkili olduğu tüm bölgelerde gece boyunca kesintisiz şekilde görev yaptı. Büyükşehir Belediyesi olarak 24 saat esasına göre teyakkuz halinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti