Başkan Aras Dünya Metropoller Birliği Genel Kurulu'nda konuştu
Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras Fas'ta düzenlenen Dünya Metropoller Birliği Genel Kurulu'na katıldı.
Programlar kapsamında Başkan Aras ayrıca OECD'nin Şehirler, Kentsel Politikalar ve Sürdürülebilir Kalkınma Dairesi Başkanı Dr. Aziza Akhmouch, Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) Genel Sekreteri Emilia Saiz, UCLG Kültür Komitesi Koordinatörü Jordi Pascual ve Dünya Metropolis Genel Sekreteri Jordi Vaquer ile de görüşmeler gerçekleştirdi Görüşmelerde Muğla’nın ekonomi, kültür, turizm, iklim eylemi, kapsayıcı kent politikaları ve sürdürülebilir yerel kalkınma alanlarında yürüttüğü çalışmalar paylaşılırken, kentin uluslararası ağlarda daha aktif rol üstlenmesine yönelik iş birliği fırsatları ele alındı. Bu üst düzey temaslar, Muğla’nın ‘Dünya Kenti Muğla’ vizyonu doğrultusunda küresel kentler arasında daha görünür, daha etkili ve daha güçlü bir konuma ilerlediğini ortaya koydu.
Bakmadan Geçme