Başkan Aras Dünya Metropoller Birliği Genel Kurulu'nda konuştu
Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras Fas'ta düzenlenen Dünya Metropoller Birliği Genel Kurulu'na katıldı.
Dünyanın en önemli metropol kentleri bir araya getiren Dünya Metropoller Birliği’nin (Metropolis) Tanca’da gerçekleştirilen genel kurulunda konuşan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras Muğla’nın Metropolis üyelik sertifikasını alması, kentin uluslararası yerel yönetim ağlarındaki görünürlüğü açısından önemli bir adım olduğunu söyledi.
Bakmadan Geçme
'Avrupa Diploması' ödülü Marmaris'in oldu
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan’dan Karne Mesajı
Fethiye’de Yamaç Paraşütü Pilotu Semih Er’e Plaket Takdimi
13. Fethiye Benyamin Sönmez Klasik Müzik Festivali Başladı
Usta oyuncu Kadir İnanır hayatını kaybetti
Türkiye’nin En Hızlı Pedalı Muğla Büyükşehirden Çıktı