Başkan Aras Dünya Metropoller Birliği Genel Kurulu'nda konuştu
Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras Fas'ta düzenlenen Dünya Metropoller Birliği Genel Kurulu'na katıldı.
Muğla Büyükşehir Belediyesi ‘Dünya Kenti Muğla’ vizyonu doğrultusunda iklim, eşitlik, turizm, sosyal politika, yerel demokrasi ve sürdürülebilir kalkınma alanlarında uluslararası iş birliklerini güçlendirmeye devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi son olarak Metropolis üyelik sertifikasını alarak küresel kent diplomasisi alanındaki varlığını güçlendirdi. ‘Urban Leaders Shaping A Future For All’ (Şehir Liderleri Herkes İçin Bir Gelecek Şekillendiriyor) temasıyla gerçekleştirilen Metropolis Genel Kurulu, Pekin, İstanbul, So Paulo, Barselona, Torino, Buenos Aires, Seul gibi kentleri bir araya getirdi. Muğla ile birlikte Manchester, Belém, Sejong, Nairobi ve Cenevre de yeni üyeler arasında yer aldı. Böylece Metropolis Ağı, dünyanın dört bir yanına uzanan geniş yapısıyla ortak sorunlara ortak çözümler geliştiren güçlü bir uluslararası platform olma niteliğini pekiştirdi.
Bakmadan Geçme