Başkan Akdenizli Seydikemerli Muhtarların Gününü Kutladı
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, 19 Ekim Muhtarlar Günü vesilesiyle ilçe genelindeki mahalle muhtarlarıyla bir araya gelerek günlerini kutladı. Başkan Akdenizli, 65 mahalle muhtarının katıldığı buluşmada, birlikte hareket ederek Seydikemer'i daha refah bir seviyeye taşıyacaklarını belirtti.
Kaymakam Büyüker: “Muhtarlarımız Yerel Demokrasinin Temsilcisidir”
Seydikemer Kaymakamı Yıldız Büyüker de konuşmasında muhtarların, devletin yerel temsilcileri olarak önemli bir rol oynadığını belirterek, “Muhtarlar, yerel demokrasinin en eski ve en önemli temsilcileridir. Halk ile devlet kurumları arasında köprü görevi gören muhtarlarımızın gününü kutluyorum” dedi.
Program, muhtarların gününü kutlayan dileklerle sona erdi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi