Başkan Akdenizli Seydikemerli Muhtarların Gününü Kutladı
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, 19 Ekim Muhtarlar Günü vesilesiyle ilçe genelindeki mahalle muhtarlarıyla bir araya gelerek günlerini kutladı. Başkan Akdenizli, 65 mahalle muhtarının katıldığı buluşmada, birlikte hareket ederek Seydikemer'i daha refah bir seviyeye taşıyacaklarını belirtti.
Başkan Akdenizli: “Muhtarlarımız, Demokrasinin Temel Taşıdır”
Başkan Akdenizli, muhtarların demokrasinin temel taşları olduğunu belirtti ve şunları söyledi: “Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın muhtarlarımıza verdiği önemi biliyoruz. Sizler, mahallelerinizde vatandaşların ilk başvurduğu yerlersiniz. Bu nedenle taleplerin bizlere iletilmesi konusunda büyük bir sorumluluk üstleniyorsunuz. Hep birlikte çalışarak Seydikemer’imizi daha güzel yerlere taşıyacağız.”
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret