Başkan Akdenizli Sağanak Yağış Sonrası Sahadaydı: 'Ekiplerimiz 24 Saat Teyakkuzda'
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, ilçede etkili olan sağanak yağışın ardından altyapı durumunu yerinde inceledi. 12 saat içerisinde metrekareye yaklaşık 91 kilogram yağmurun düştüğü Seydikemer'de, bazı mahallelerde yaşanan olumsuzluklara karşı hızlıca harekete geçen belediye ekipleri, çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Başkan Akdenizli, yağış sonrası yaptığı incelemelerde, vatandaşlarla birebir görüşerek sorunları dinledi, ekiplerden sahadaki son durum hakkında bilgi aldı. İncelemelerin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Akdenizli, “Olası olumsuzluklara karşı önlemlerimizi alıyor, altyapı ve ulaşımda yaşanan aksaklıkları hızla gideriyoruz. Ekiplerimiz 24 saat sahada, teyakkuz halinde görev başında,” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü