Başkan Akdenizli Sağanak Yağış Sonrası Sahadaydı: 'Ekiplerimiz 24 Saat Teyakkuzda'
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, ilçede etkili olan sağanak yağışın ardından altyapı durumunu yerinde inceledi. 12 saat içerisinde metrekareye yaklaşık 91 kilogram yağmurun düştüğü Seydikemer'de, bazı mahallelerde yaşanan olumsuzluklara karşı hızlıca harekete geçen belediye ekipleri, çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Başkan Akdenizli, yağış sonrası yaptığı incelemelerde, vatandaşlarla birebir görüşerek sorunları dinledi, ekiplerden sahadaki son durum hakkında bilgi aldı. İncelemelerin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Akdenizli, “Olası olumsuzluklara karşı önlemlerimizi alıyor, altyapı ve ulaşımda yaşanan aksaklıkları hızla gideriyoruz. Ekiplerimiz 24 saat sahada, teyakkuz halinde görev başında,” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları