Başkan Akdenizli Sağanak Yağış Sonrası Sahadaydı: 'Ekiplerimiz 24 Saat Teyakkuzda'
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, ilçede etkili olan sağanak yağışın ardından altyapı durumunu yerinde inceledi. 12 saat içerisinde metrekareye yaklaşık 91 kilogram yağmurun düştüğü Seydikemer'de, bazı mahallelerde yaşanan olumsuzluklara karşı hızlıca harekete geçen belediye ekipleri, çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Başkan Akdenizli, yağış sonrası yaptığı incelemelerde, vatandaşlarla birebir görüşerek sorunları dinledi, ekiplerden sahadaki son durum hakkında bilgi aldı. İncelemelerin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Akdenizli, “Olası olumsuzluklara karşı önlemlerimizi alıyor, altyapı ve ulaşımda yaşanan aksaklıkları hızla gideriyoruz. Ekiplerimiz 24 saat sahada, teyakkuz halinde görev başında,” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi