Başkan Akdenizli Sağanak Yağış Sonrası Sahadaydı: 'Ekiplerimiz 24 Saat Teyakkuzda'
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, ilçede etkili olan sağanak yağışın ardından altyapı durumunu yerinde inceledi. 12 saat içerisinde metrekareye yaklaşık 91 kilogram yağmurun düştüğü Seydikemer'de, bazı mahallelerde yaşanan olumsuzluklara karşı hızlıca harekete geçen belediye ekipleri, çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
“Vatandaşlarımızın Güvenliği Önceliğimiz”
Yoğun yağışların ardından Seydikemer’in farklı noktalarında oluşabilecek su taşkınları ve yol hasarlarını önlemek adına gerekli tüm önlemlerin alındığını vurgulayan Akdenizli, “Vatandaşlarımızın can ve mal güvenliği bizim birinci önceliğimizdir. Yağış öncesinde ve sonrasında tüm ekiplerimizle sahadayız. Altyapı sistemlerimizin kapasitesini artırmaya yönelik çalışmalarımız devam ediyor,” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı