Başkan Akdenizli İftarını Belediye Personeliyle Açtı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, iftarını 'mesai arkadaşlarım' olarak nitelendirdiği belediye personeli ile birlikte açtı. Tufanlar Düğün ve Toplantı Salonu'nda düzenlenen iftar programı, samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşti.
Programa Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli’nin yanı sıra başkan yardımcıları Mustafa Karakuş, Mustafa Tanır ve Muharrem Gökcen, belediye birim müdürleri, belediye personeli ve aileleri katıldı. Yoğun katılımın olduğu programda Başkan Akdenizli, iftar öncesinde masaları tek tek gezerek personel ve aileleriyle sohbet etti.
-
seydikemer belediyesi personel iftarı
-
başkan önder akdenizli iftar
-
seydikemer belediye çalışanları buluşma
-
ramazan ayı belediye iftar programı
-
seydikemer belediyesi etkinlik
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları