Başkan Akdenizli İftarını Belediye Personeliyle Açtı
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, iftarını 'mesai arkadaşlarım' olarak nitelendirdiği belediye personeli ile birlikte açtı. Tufanlar Düğün ve Toplantı Salonu'nda düzenlenen iftar programı, samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşti.
Ramazan ayının birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini ifade eden Başkan Akdenizli, “Şehrimize hizmet ederken ortaya koyduğunuz emek, özveri ve gayret bizim en büyük gücümüzdür. Belediyemizde görev yapan her bir arkadaşımız bu büyük hizmet yolculuğunun önemli bir parçasıdır. Elbette bu emeğin arkasında sizlere destek olan, sabırla yanınızda duran kıymetli aileleriniz var. Bu nedenle bu akşam sizlerle ve ailelerinizle birlikte olmak bizim için çok değerli..
-
seydikemer belediyesi personel iftarı
-
başkan önder akdenizli iftar
-
seydikemer belediye çalışanları buluşma
-
ramazan ayı belediye iftar programı
-
seydikemer belediyesi etkinlik
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı