• Haberler
  • Güncel
  • Başkan Akdenizli İftarını Belediye Personeliyle Açtı

Başkan Akdenizli İftarını Belediye Personeliyle Açtı

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, iftarını 'mesai arkadaşlarım' olarak nitelendirdiği belediye personeli ile birlikte açtı. Tufanlar Düğün ve Toplantı Salonu'nda düzenlenen iftar programı, samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşti.

Başkan Akdenizli İftarını Belediye Personeliyle Açtı
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!