Başkan Akdenizli, İftarda Meclis Üyeleri ve Aileleriyle Buluştu
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, iftarını Seydikemer Belediyesi Meclis Üyeleri ve aileleri ile birlikte açtı.Teras Restorant'ta düzenlenen iftar programına belediye meclis üyeleri tam kadro katıldı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Belediye meclisinde bugüne kadar alınan kararların tamamının oy birliği ile alınmış olmasının birlik ve beraberliğin en güzel göstergesi olduğunu vurgulayan Başkan Akdenizli, “Söz konusu şehrimiz ve hemşehrilerimizin menfaati olduğunda hepimiz aynı sorumlulukla hareket ediyoruz. Allah birlik ve beraberliğimizi bozmasın. Rabbim yol arkadaşlığımızı daim etsin. Biz birlikte yürümeye devam ettikçe bu şehir kazanacak, bu şehir büyüyecek ve Allah’ın izniyle çok daha güzel yarınlara ulaşacaktır” ifadelerinde bulundu. İftar programı, yapılan sohbetlerin ardından hatır afotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
-
seydikemer iftar programı
-
önder akdenizli açıklama
-
belediye meclisi birlik beraberlik
-
teras restorant etkinlik
-
ramazan dayanışma mesajı
Bakmadan Geçme