Başkan Akdenizli, İftarda Meclis Üyeleri ve Aileleriyle Buluştu
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, iftarını Seydikemer Belediyesi Meclis Üyeleri ve aileleri ile birlikte açtı.Teras Restorant'ta düzenlenen iftar programına belediye meclis üyeleri tam kadro katıldı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda birlik ve beraberlik mesajları verildi.
İftar sonrası konuşan Seydikemer Belediye Başkanı B.Önder Akdenizli, birlikte yürütülen hizmet yolculuğunun önemine dikkat çekerek, “Biz bu yola makam için çıkmadık. Biz bu yola hizmet etmek, gönüllere dokunmak ve bu şehre iz bırakmak için çıktık. Bugün burada aynı sofrada oturuyor olmamız bir tesadüf değil. Bu; aynı hayale inanan insanların, aynı yolda yürüyen dava arkadaşlarının buluşmasıdır. Biz bir oldukça, omuz omuza oldukça bu şehrin önünde hiçbir engel duramaz. Çünkü biz sadece aynı mecliste oturan insanlar değiliz; aynı şehre sevdalı, aynı davaya gönül vermiş büyük bir aileyiz” dedi.
-
seydikemer iftar programı
-
önder akdenizli açıklama
-
belediye meclisi birlik beraberlik
-
teras restorant etkinlik
-
ramazan dayanışma mesajı
Bakmadan Geçme