Başkan Akdenizli'den sağlık çalışanlarına karanfil
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer Devlet Hastanesi personeline karanfil dağıtarak, sağlık çalışanlarının bu özel gününü kutladı. Sağlık çalışanlarının, toplum sağlığının korunmasında önemli bir rol oynadığını vurgulayan Başkan Akdenizli, 'Sağlık çalışanlarımız, özverili çalışmalarıyla her gün hayat kurtarmak için büyük bir fedakarlıkla görev yapıyorlar. Bugün onların Tıp Bayramı'nı kutlamak ve emeklerine olan teşekkürlerimizi iletmek için buradayız' dedi.
Başkan Akdenizli “Sağlık Çalışanlarına Şükran Borçluyuz”
Etkinlik sonrası kısa bir değerlendirmede bulunan başkan Akdenizli, sağlık çalışanlarının haklarının ödenemeyeceğine dikkat çekerek, “Hayatımızın her anında yanımızda olan sağlık çalışanlarına şükran borçluyuz. Doktorlarımız, hemşirelerimiz, ebelerimiz ve diğer tüm sağlık çalışanları, acil durumlarda ‘Hızır’ gibi yetişiyor ve hayat kurtarıyor. İnsanların daha sağlıklı yaşam sürmelerini sağlıyorlar.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor