Başkan Akdenizli'den sağlık çalışanlarına karanfil
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer Devlet Hastanesi personeline karanfil dağıtarak, sağlık çalışanlarının bu özel gününü kutladı. Sağlık çalışanlarının, toplum sağlığının korunmasında önemli bir rol oynadığını vurgulayan Başkan Akdenizli, 'Sağlık çalışanlarımız, özverili çalışmalarıyla her gün hayat kurtarmak için büyük bir fedakarlıkla görev yapıyorlar. Bugün onların Tıp Bayramı'nı kutlamak ve emeklerine olan teşekkürlerimizi iletmek için buradayız' dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep