Başkan Akdenizli'den sağlık çalışanlarına karanfil
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer Devlet Hastanesi personeline karanfil dağıtarak, sağlık çalışanlarının bu özel gününü kutladı. Sağlık çalışanlarının, toplum sağlığının korunmasında önemli bir rol oynadığını vurgulayan Başkan Akdenizli, 'Sağlık çalışanlarımız, özverili çalışmalarıyla her gün hayat kurtarmak için büyük bir fedakarlıkla görev yapıyorlar. Bugün onların Tıp Bayramı'nı kutlamak ve emeklerine olan teşekkürlerimizi iletmek için buradayız' dedi.
14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Seydikemer Devlet Hastanesinde görevli sağlık çalışanlarını ziyaret ederek günlerini kutladı. Sağlık çalışanlarına günün anlamına binaen karanfil dağıtan başkan Akdenizli’ye, Seydikemer Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Kadir Dalgıç ve Seydikemer Devlet Hastanesi Müdürü Oğuzhan Akdenizli de eşlik etti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı