Başkan Akdenizli'den sağlık çalışanlarına karanfil
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer Devlet Hastanesi personeline karanfil dağıtarak, sağlık çalışanlarının bu özel gününü kutladı. Sağlık çalışanlarının, toplum sağlığının korunmasında önemli bir rol oynadığını vurgulayan Başkan Akdenizli, 'Sağlık çalışanlarımız, özverili çalışmalarıyla her gün hayat kurtarmak için büyük bir fedakarlıkla görev yapıyorlar. Bugün onların Tıp Bayramı'nı kutlamak ve emeklerine olan teşekkürlerimizi iletmek için buradayız' dedi.
14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Seydikemer Devlet Hastanesinde görevli sağlık çalışanlarını ziyaret ederek günlerini kutladı. Sağlık çalışanlarına günün anlamına binaen karanfil dağıtan başkan Akdenizli’ye, Seydikemer Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Kadir Dalgıç ve Seydikemer Devlet Hastanesi Müdürü Oğuzhan Akdenizli de eşlik etti.
Bakmadan Geçme
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı
Muğla’daki Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor
Fethiye Salı Pazarı’nda yazın etkisi: Tezgahlarda sebze ve meyve çeşidi yoğunluğu
Muğla Büyükşehir enerjideki yönünü güneşe çevirdi