Başkan Akdenizli'den sağlık çalışanlarına indirim
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli 14 Mart Tıp Bayramı ziyaretleri kapsamında, sağlık çalışanlarına müjde vererek, 'Seydikemer Belediyesine ait tüm işletmelerdeki alış verişlerde sağlık çalışanlarımıza özel ciddi bir indirim uygulayacağız' dedi.
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, sağlık çalışanlarının toplum için gösterdiği büyük fedakârlıklara teşekkür etmek amacıyla önemli bir karar aldığını duyurdu. Başkan Akdenizli, Seydikemer Belediyesi'ne ait tüm işletmelerde sağlık çalışanlarına özel indirim uygulanacağını açıkladı.
Başkan Akdenizli, sağlık çalışanlarının her gün hayat kurtarmak için özveriyle çalıştığını belirterek, bu desteğin bir nebze de olsa onların emeklerine karşılık olarak verilmesi gerektiğini ifade etti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor