Başkan Akdenizli'den sağlık çalışanlarına indirim
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli 14 Mart Tıp Bayramı ziyaretleri kapsamında, sağlık çalışanlarına müjde vererek, 'Seydikemer Belediyesine ait tüm işletmelerdeki alış verişlerde sağlık çalışanlarımıza özel ciddi bir indirim uygulayacağız' dedi.
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, sağlık çalışanlarının toplum için gösterdiği büyük fedakârlıklara teşekkür etmek amacıyla önemli bir karar aldığını duyurdu. Başkan Akdenizli, Seydikemer Belediyesi'ne ait tüm işletmelerde sağlık çalışanlarına özel indirim uygulanacağını açıkladı.
Başkan Akdenizli, sağlık çalışanlarının her gün hayat kurtarmak için özveriyle çalıştığını belirterek, bu desteğin bir nebze de olsa onların emeklerine karşılık olarak verilmesi gerektiğini ifade etti.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül