Ölüdeniz yolunda çalışmalar hızlandı, şerit çizgileri çekildi
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Ölüdeniz yolundaki çalışmalarda önemli bir aşama kaydedildi. Çıkış şeritlerindeki asfalt çalışmaları tamamlanmış olup, bugün itibarıyla şerit çizgileri çizilmeye başlandı.
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve Fethiye Belediyesi’nin Taşyaka’ dan başlayarak Ölüdeniz sahiline kadar uzanan güzergâh ve Hisarönü-Kayaköy arasında kapsamlı yol yenileme çalışması hızla devam ediyor.
Bugün itibariyle Çıkış şeritlerindeki asfaltlama işlemi tamamlanmış olup, bugün itibarıyla şerit çizgilerinin çizimine başlandı ve çelik bariyerlerin ardından yol kullanıma açıldı. Trimer kazısı başlayan Ölüdeniz tarafındaki yol çalışmaları da bugün itibariyle başladı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı

