Başkan Akdenizli'den Meclis Üyelerine Teşekkür Plaketi
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, birlikte görev yaptığı belediye meclis üyeleri için yemek düzenleyip, teşekkür plaketi sundu.
Teras Kafe ve Restoranda düzenlenen yemeğe Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Karakuş ile belediye meclis üyeleri katıldı. Birlik ve beraberlik içinde geçen yemekte konuşan Başkan Akdenizli, 5 yıllık süreç içerisinde Seydikemer’e hizmet eden belediye meclis üyelerine teşekkür etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı