Başkan Akdenizli, Bin Öğretmene Karanfil Hediye Etti
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Seydikemer İlçe Milli Eğitim Müdürü İlkay Şumur'a ve ilçede görev yapan bin öğretmene 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla karanfil hediye etti. Başkan Akdenizli'nin anlamlı hediyesi karşısında oldukça mutlu olan öğretmenler, Başkan Akdenizli'ye teşekkür ettiler.
ÖĞRETMENLERDEN BAŞKAN AKDENİZLİ’YE TEŞEKKÜR
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli’nin hediyeleri karşısında oldukça mutlu olduklarını dile getiren Seydikemer İlçe Milli Eğitim Müdürü İlkay Şumur; “Belediye Başkanımız Bayram Önder Akdenizli’ye bu anlamlı davranışı nedeniyle tüm öğretmenlerimiz adına teşekkür ediyorum” dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı