Başkan Akdenizli Belediyedeki Kadın Personelin Gününü Kutladı
8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında, Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, belediyede görev yapan kadın personelle iftar sofrasında bir araya geldi. Başkan, iftar öncesi yaptığı konuşmada, kadınların toplumdaki rolünün her geçen gün daha da önem kazandığını vurgulayarak, belediyenin tüm kadın çalışanlarına teşekkür etti.
İftar yemeğinde, kadın personel ile sıcak bir atmosferde bir araya gelen Başkan Akdenizli, "Kadınlarımızın gücü, yalnızca ailede değil, toplumda ve iş hayatında da önemli bir yer tutuyor. Belediyemizdeki kadın çalışanlarımızın katkıları, bizler için büyük bir değer taşıyor. Hep birlikte daha güçlü bir toplum yaratacağımıza inanıyorum" dedi.
-
seydikemer haberleri
-
seydikemer belediyesi
-
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli
-
8 Mart Dünya Kadınlar Günü
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor