Başkan Akdenizli Belediyedeki Kadın Personelin Gününü Kutladı
8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında, Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, belediyede görev yapan kadın personelle iftar sofrasında bir araya geldi. Başkan, iftar öncesi yaptığı konuşmada, kadınların toplumdaki rolünün her geçen gün daha da önem kazandığını vurgulayarak, belediyenin tüm kadın çalışanlarına teşekkür etti.
İftar, kadın personelin katılımıyla samimi bir ortamda gerçekleşirken, katılımcılar keyifli bir akşam yemeğinin ardından, Başkan Önder Akdenizli' nin liderliğinde birlik ve dayanışma mesajları verdi. Etkinlik, 8 Mart’ın anlamına uygun olarak, kadınların güçlü ve özverili katkılarının kutlandığı unutulmaz bir anı olarak hafızalarda yer etti.
-
seydikemer haberleri
-
seydikemer belediyesi
-
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli
-
8 Mart Dünya Kadınlar Günü
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor