Başkan Akdenizli 'Bana Güvenenleri Mahçup Etmeyeceğim'
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, seçim öncesi verdiği vaatleri görev süresince yerine getireceğini belirterek, 'Göreve geldiğim ilk günden bu yana söylemişimdir. Önemli olan benim halkımıza karşı benim mahcup olmam değil, bana güvenen ve beni destekleyen kişilerin benim yüzümden mahcup olmamasıdır' dedi.
Başkan Önder Akdenizli’nin mahalle buluşmaları, vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılanırken, Seydikemer’in her köşesine dokunan bu ziyaretler, ilçenin geleceğine umutla bakılmasına vesile oluyor. Başkan Akdenizli, her buluşmada vatandaşın sorunlarını hızlıca çözme sözü verirken, Seydikemer’i daha yaşanabilir bir yer haline getirme hedefini her defasında vurguluyor.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep