Başkan Akdenizli, Bakan Uraloğlu'ndan Söz Aldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu bir dizi ziyaret için Muğla'ya geldi. Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'na Seydikemer-Söğüt, Seydikemer-Kalkan Yolu, Saklıkent Kavşağı ve Hastane Kavşaığıyla ilgili çalışmaları iletip, sürecin hızlanması adına girişimlerde bulundu.
Başkan Akdenizli, Bakan Uraloğlu’na ayrıca Saklıkent Kavşağı ve Seydikemer Devlet Hastanesi Kavşağıyla da ilgili dosya sundu. Başkan Akdenizli, Seydikemer’in Gerişburnu Mahallesinde bulunan Saklıkent Kavşağında yaşanan trafik yoğunluğunun yaz aylarında artan nüfusla birlikte katlanarak arttığını, çözüm olarak da yeni bir kavşağa ihtiyaç duyulduğunu Bakan Uraloğlu’na anlattı. Başkan Akdenizli ayrıca Seydikemer Devlet Hastanesinin bulunduğu mevkiye köprülü kavşak ihtiyaç duyulduğunu Bakan Uraloğlu’na iletti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi