Başkan Akdenizli, Bakan Uraloğlu'ndan Söz Aldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu bir dizi ziyaret için Muğla'ya geldi. Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'na Seydikemer-Söğüt, Seydikemer-Kalkan Yolu, Saklıkent Kavşağı ve Hastane Kavşaığıyla ilgili çalışmaları iletip, sürecin hızlanması adına girişimlerde bulundu.
Seydikemer’in beklediği projeleri Bakan Uraloğluna aktardıklarını ve olumlu karşılandıklarını dile getiren Başkan Akdenizli; “Muğla’mıza gelen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Seydikemer’imizle özel olarak ilgilendi. Sayın Bakanımıza, ilçemizin ve bölgemizin beklediği projeleri dosya halinde ilettik. Sayın Bakanımız, projelerin hızlandırılacağı sözünü verdi. Kendisine ve AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz’e teşekkür ediyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı