Başkan Ahmet Aras, FTSO'da sektör temsilcileriyle görüştü
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye'de gerçekleştirdiği temaslarda sektör temsilcileriyle bir araya geldi. FTSO ziyaretinde yatırımlar, fuar organizasyonları ve ulaşım politikaları değerlendirilirken, yerel yönetim anlayışına dair önemli mesajlar verildi.
Turizm fuarlarının sektöre katkısına değinen Çıralı, “EMITT başta olmak üzere İstanbul, İzmir, Antalya’nın yanı sıra Londra, Çin, Dubai, Berlin ve Moskova’daki fuarlara katılım sağlandı. Bu çalışmalar sektör adına çok değerli” diye konuştu. Öğrenciler için ulaşım ücretlerinin 1 TL’ye indirilmesinin sosyal ve ekonomik anlamda olumlu sonuçlar doğurduğunu belirten Çıralı, taşıma sektörüne yönelik yapılan yüzde 35’lik artış ve otogar ihalesi sürecine verilen destekler için de teşekkür etti.
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
-
Fethiyede
-
Sektör temsilcileriyle bir araya geldi
-
FTSO ziyareti
-
önemli mesajlar
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı