Başkan Ahmet Aras, FTSO'da sektör temsilcileriyle görüştü
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye'de gerçekleştirdiği temaslarda sektör temsilcileriyle bir araya geldi. FTSO ziyaretinde yatırımlar, fuar organizasyonları ve ulaşım politikaları değerlendirilirken, yerel yönetim anlayışına dair önemli mesajlar verildi.
Sorunları yerinde tespit ediyoruz
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ise ziyaretin temel amacının turizm sezonu öncesinde sektör temsilcileriyle bir araya gelmek olduğunu belirtti.
Aras, “Denizcilik ve turizm sezonuna girerken yaşanan sıkıntıları, problemleri karşılıklı konuşmak ve çözüm üretmek adına bu ziyareti gerçekleştirdik. Aynı zamanda sahada yapılan çalışmaları da yerinde inceledik” dedi.
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
-
Fethiyede
-
Sektör temsilcileriyle bir araya geldi
-
FTSO ziyareti
-
önemli mesajlar
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı