Başkan Ahmet Aras, FTSO'da sektör temsilcileriyle görüştü
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fethiye'de gerçekleştirdiği temaslarda sektör temsilcileriyle bir araya geldi. FTSO ziyaretinde yatırımlar, fuar organizasyonları ve ulaşım politikaları değerlendirilirken, yerel yönetim anlayışına dair önemli mesajlar verildi.
FTSO’dan yatırımlara teşekkür
FTSO Başkanı Osman Çıralı, Büyükşehir Belediyesi’nin Fethiye’ye kazandırdığı yatırımlara dikkat çekerek, özellikle Ölüdeniz yolunun tamamlanması ve içme suyu hattı çalışmalarının bölge için büyük önem taşıdığını ifade etti. Çıralı, “Ölüdeniz yol talebimiz kısa sürede karşılık buldu. İçme suyu konusunda yapılan 8 bin metrelik çalışma da önemli bir ihtiyacı giderdi” dedi.
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
-
Fethiyede
-
Sektör temsilcileriyle bir araya geldi
-
FTSO ziyareti
-
önemli mesajlar
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı