Bankta hayatını sürdüren adam, otelde konaklamayı kabul etmedi
Antalya'nın Manavgat ilçesinde ırmak kenarında bulunan bir bankta hayatını sürdüren vatandaş için kaymakamlık ve kurumlar seferber oldu. Ancak o tüm ısrarlara rağmen kendisi için ayrılan otel odasına gitmek yerine ırmak kenarındaki bankta yaşamaya devam edeceğini söyledi.
Burdur'un Bucak ilçesinden Manavgat'a geldiğini belirten Ahmet Y., "Manavgat'ta hastane altında elektronik tamirciliği üzerine iş yerim vardı. 2014 yılında kaldırım çalışması kapsamında müteahhit iş yerimi yıktı. Bana verdiği vaatlerin hiçbirisini yerine getirmeyince maddi olarak zora düştüm. Sonrasında ne iş bulduysam çalıştım. Hurda toplayıp elektronik olanları tamir ettim ve satarak geçimimi sağladım" dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor