Bankta hayatını sürdüren adam, otelde konaklamayı kabul etmedi
Antalya'nın Manavgat ilçesinde ırmak kenarında bulunan bir bankta hayatını sürdüren vatandaş için kaymakamlık ve kurumlar seferber oldu. Ancak o tüm ısrarlara rağmen kendisi için ayrılan otel odasına gitmek yerine ırmak kenarındaki bankta yaşamaya devam edeceğini söyledi.
Yaklaşık 2 yıldır bölgede banklarda hayatını sürdürdüğünü belirten Ahmet Y., "O günden beri yine ne iş bulursam çalıştım. 2 yıldır bu bölgede banklarda kalıyorum. Altımda ve üstümde pamuk yorganım var. Üşümüyorum. Ben burada yaşamaya devam edeceğim. Kimseden bir şey istemiyorum" ifadelerini kullandı. Ahmet Y., açıklamasının ardından bank üzerine yatağını serdi ve yorganını üzerine çekip uyumaya başladı.
Bakmadan Geçme
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti