Bakan Özhaseki, 'Fethiye'yi Hizmetlerle Tanıştıralım'
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Fethiye'de ülke gündemini ve ilçeye kazandıracakları hizmetleri değerlendirdi. Özhaseki, 'Fethiye'yi ve Muğla'yı hizmetle tanıştıralım. Ak Parti belediyeciliğinden onlar da istifade etsinler' dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da tedavi edilen deniz kaplumbağası 'Şimşek' denize bırakıldı
Bodrum'a 'Scenic Eclipse 2' kruvaziyeriyle 218 turist geldi
Fethiye’de Muharrem Ayı bereketi: Yeni Camii’nde aşure hayrı yapıldı
Seydikemer’de 7 Bin 619 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Menteşe’de eğitimde yeni dönem planları görüşüldü
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya’dan yıl sonu mesajı