• Haberler
  • Güncel
  • Aydın Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığına Ümit Özmen Seçildi

Aydın Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığına Ümit Özmen Seçildi

Aydın Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti olağanüstü genel kurulunda tek listeyle yapılan seçimde başkanlığa Ümit Özmen seçildi. Özmen, 'Gazetecilerin sesi olan cemiyetimizi birleştirici ve şeffaf bir anlayışla daha güçlü bir konuma taşıyacağız' dedi.

Aydın Büyükşehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığına Ümit Özmen Seçildi
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!