Avusturyalı turistler, Marmaris'i tercih etti
Marmaris Belediyesi'nin öncülüğünde yürütülen çalışmalar sonuç verdi. Geçtiğimiz yıl 31 yıl aradan sonra Marmaris'i tercih eden Avusturyalı turistler bu yıl da rotasını değiştirmedi.
Avusturya’nın Burgenland, Oberösterreich, Salzburg ve Viyana bölgelerinden toplam 3 bin 500 emekli turist, ‘ilkbahar buluşması’ kapsamında Marmaris’i ziyaret edecek ve birer haftalık konaklamalarla bölgenin doğa, tarih ve kültür zenginliklerini keşfetme imkanı bulacak. Avusturyalı misafirler, Marmaris’in yanı sıra Datça, Dalyan ve Pamukkale gibi önemli destinasyonları ziyaret edecek; düzenlenecek ‘Marmaris akşamları’ etkinliğiyle de bölgenin folklorik ve kültürel değerlerini yakından tanıyacak. Ayrıca ilçe içinde de alışveriş yaparak yerel esnafa katkıları olacak.
Bakmadan Geçme