Avusturyalı turistler, Marmaris'i tercih etti
Marmaris Belediyesi'nin öncülüğünde yürütülen çalışmalar sonuç verdi. Geçtiğimiz yıl 31 yıl aradan sonra Marmaris'i tercih eden Avusturyalı turistler bu yıl da rotasını değiştirmedi.
Dünya turizminde Orta Doğu’da yaşanan savaş nedeniyle durgunluk ve rezervasyon iptalleri gündemdeyken, Avusturyalı turistlerin Marmaris programı iptal etmemesinin büyük memnuniyet oluşturduğunu söyleyen Marmaris Belediye Başkanı Acar Ünlü, turizmi 12 aya yayma hedefi doğrultusunda atılan adımların doğru sonuç verdiğini ifade etti. Başkan Ünlü, "Göreve geldiğimiz günden bu yana turizmin çeşitlenmesi ve sürdürülebilirliği için kapsamlı bir dönüşüm süreci başlattık. Golden age olarak adlandırılan bu kitle özellikle sezon dışı dönemlerde ziyaretler gerçekleştiriyor. Bu durum Marmaris’in geleceği açısından büyük bir potansiyel barındırıyor. Doğal güzelliklerimiz, yürüyüş ve sağlık rotalarımız ile sakin yaşam alanlarımız, özellikle emekli turistler için Marmaris’i ideal bir destinasyon haline getiriyor" dedi.
Bakmadan Geçme