Artık işsizlik maaşı almak çok daha kolay, SGK'dan düzenleme
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), işsizlik maaşı uygulamasında köklü bir değişikliğe gitti. Yeni düzenlemeyle, haksız yere işten çıkarılan çalışanlar arabuluculuk tutanağı veya mahkeme kararıyla işten çıkarılma kodlarını değiştirebilecek. Böylece işsizlik maaşı almak kolaylaşırken, işten çıkarılma sebebi de yeni iş başvurularında engel teşkil etmeyecek.
İşsizlik Maaşı İçin Büyük Kolaylık
Yeni düzenlemeye göre: Haksız yere işten çıkarılan çalışanlar, arabulucu aracılığıyla veya mahkeme kararı ile kıdem veya ihbar tazminatı alanlar, SGK'ya gerekli belgeleri sunarak işten çıkarılma kodlarını değiştirebilir.
Bu sayede çalışanlar işsizlik maaşı hakkından yararlanabilecek ve yeni iş başvurularında daha avantajlı bir konumda olacak. Ayrıca, süre sınırı olmadan mahkeme kararı ile kod değişikliği yapılarak işsizlik maaşı alınabilecek.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor