• Haberler
  • Asayiş
  • Antalya'da Kaymakamlık binasında ateş açtı, kendisini odaya kilitledi

Antalya'da Kaymakamlık binasında ateş açtı, kendisini odaya kilitledi

Antalya'nın Kepez ilçesinde kaymakamlık binasında bir kişi silahla 4 el ateş açtıktan sonra kendisini odaya kilitledi. Güvenlik nedeniyle bina tahliye edilirken polis ekiplerinin şahsı ikna çalışması sürüyor.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!