Seydikemerspor'da Güven Tazelendi Başkan Önder Akdenizli Yeniden Seçildi
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde faaliyet gösteren Seydikemerspor Kulübü'nün Olağan Genel Kurul Toplantısı gerçekleştirildi. Genel kurulun ardından mevcut başkan Önder Akdenizli, üyelerin desteğini alarak yeniden Seydikemerspor Başkanlığı görevine seçildi.
Yoğun katılımla gerçekleşen genel kurulda kulübün yeni dönem hedefleri ve geleceğe yönelik projeleri ele alınırken, kongre üyeleri mevcut yönetime bir kez daha güvenoyu verdi. Başkan Önder Akdenizli, yeniden başkan seçilmesinin ardından yaptığı teşekkür konuşmasında birlik ve beraberlik mesajları verdi.
Akdenizli, kongreye gösterilen yoğun katılımın kendilerini umutlandırdığını belirterek, “Bu yıl o yıl. Gerçekten bu yıl o yıl.” ifadelerini kullandı. Seydikemerspor’un daha üst liglerde mücadele etmeyi hak ettiğini vurgulayan Akdenizli, kulübün başarısının ancak birlik içinde hareket edilmesiyle mümkün olacağını söyledi.
Kendisine ve yönetim kuruluna destek veren tüm kongre üyelerine teşekkür eden Akdenizli, “Bugüne kadar bana ve yönetimime inanan, güvenen tüm üyelerimize teşekkür ediyorum. İnşallah Allah birliğimizi ve dirliğimizi bozmasın. Hep birlikte kenetlenerek Seydikemer’i hak ettiği noktaya taşıyacağız.” dedi.
Sporun kardeşlik ve dayanışma ruhunu temsil ettiğini ifade eden Akdenizli, sporun içerisinde ayrışmaya ve nifaka yer olmadığını belirterek, “Spor kulübünde siyaset olmaz, farklılıklar olmaz. Hep birlikte kol kola, omuz omuza çalışarak Seydikemerspor’u Bölgesel Amatör Lig’e (BAL) çıkaracağımıza inanıyorum.” diye konuştu.
Konuşmasının sonunda yeniden kendisine ve yönetimine duyulan güven için teşekkür eden Başkan Önder Akdenizli, yeni dönemde Seydikemerspor’u daha başarılı bir noktaya taşımak için çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti.