Seydikemer'de Tarihi Girmeler Kaplıcası Yeniden Hayat Buluyor

Seydikemer Belediyesi tarafından, mülkiyeti Muğla Büyükşehir Belediyesi'ne ait olan ve uzun yıllardır atıl durumda bulunan Girmeler Kaplıcası'nda dönüşüm süreci resmen başladı. 10 yıllığına kiralanan kaplıca alanında, kullanılmaz hale gelen eski tesislerin yıkım çalışmalarına başlandı.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme