Seydikemer Belediyesi'nden 4 Bin Kişilik Aşure İkramı

Muharrem Ayı dolayısıyla Seydikemer Belediyesi tarafından Kapalı Pazar Yeri'nde düzenlenen aşure programında, protokol üyeleri ve vatandaşlara 4 bin kişilik aşure ikram edildi. Birlik, beraberlik ve paylaşma duygularının ön plana çıktığı programa ilgi yoğun oldu.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme