Seydikemer Belediye Başkanı Akdenizli İftarını Üniversite Öğrencileriyle Açtı

Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan ayı dolayısıyla iftarını Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ne bağlı Seydikemer Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu öğrencileri ile birlikte açtı.

TAKİP ET

Bakmadan Geçme